luni, 3 septembrie 2012

Un blogger nou-nouț.

Hopa! Se pare ca un nou blogger și-a făcut iveala în lumea asta. Surprinzător? nu. Acum toată lumea își face un blog, așa că am zis de ce să nu îmi fac și eu unul? Nu ar strica. 
Am mai avut cred că o căruță de blog-uri dar nu m-au ținut, pentru că nu aveam subiecte de discuție deloc, anyway cui îi pasă oricum!? Cred că vă întrebați ce ma făcut sa vreau un blog; ei bine GOSSIP GIRL. Stați calmi, nu voi face un blog de bârfe, doar că toată treaba asta cu blogul lui GG, m-a făcut să-mi doresc și eu unul. Nu sper că voi avea vizitatori dar să sperăm că măcar unul să mă urmărească.
De ce să nu ne cunoaștem? Hai că încep eu. Mă numesc Nicoleta, nu cred că e nevoie și de celălalt nume, nu vreau să mă trezesc cu cine-știe ce. Am x ani , glumesc hai că asta vă spun 14. Știu nu e mult dar sunt destul de matură și serioasă ca să am un blog, nu voi scrie prostii sau lucruri copilărești. Am și un vlog(videoblog) dar fac video-uri foarte rar, dar mâine sau în curând voi încarca video-ul cu: BACK TO SCHOOL! - SCHOOL SUPPLIES ȘI CUM SA FI ORGANIZAT LA ȘCOALĂ! oau, știu un titlu lung, dar merita, despre asta va fi vorba, despre toate rechizitele si lucruri necesare , în cazul meu. Nu spun că tuturor o să le trebuiască lunga mea listă cu lucruri pentru școală. Eu sunt un mare fan al cumpărăturilor pentru școală și acest lucru mă fascinează încă de mică. Toate bune până data viitoare
-NC.

P.S: Vă bucurați că școala începe mai târziu? Nu și dacă ne taie din vacanța de Paște.



14 comentarii:

  1. Draguta postare si dragut blog! Tineo tot asa ,am presimtirea ca o sa ai un blog foarte interesant<3 esti draguta dupa cum vad in poza si esti si creativa, abia astept noul video cu school supplies!!!! Si pe mine ma pasioneaza lucrurile astea, :*

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW ! faina postarea . super super super :X:X:X:X stai esti Chrs8384567tp? de pe youtube????? doamne iti iubesc vlogul si abia astept noul video cu rechizite si sincera sa fiu toate filmuletele pe care leai facut au fost foarte frumose si cand erai ca ThePandative erai foarte talentata, ma bucur enorm ca te-ai intors sper sa nu mai pleci! SUCCES :*:*:*:*:*:XX::X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. eram in trecere pe la bloguri si te-am gasit pe tine .dragut blog succes in continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. mda si ai mare dreptate cu scoala asta ne taie din vacante nesimtitii :))

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru comentarii si suntineri :D

    RăspundețiȘtergere
  6. hey, ce facii;x? imi place blogul tau si la fel si vlogul ,bravo :**

    RăspundețiȘtergere
  7. buna! frumos blog. imi trimiti te rog id-ul tau :)? nu aici, undeva unde sa nu vada nimeni ? succes in continuare XD

    RăspundețiȘtergere